Vanuit diverse complementaire expertisegebieden zijn we in staat om belofte en bewijs in lijn te brengen en dat is dus niet enkel door marketingcommunicatie…

In ‘the Alignment House’ maken we dan ook gebruik van de instrumenten van de HR strateeg en verandermanager zowel als van de merkstrateeg en operationeel marketeer…

Positioneren

Geen enkele organisatie kan zonder een stip op de horizon, een helder baken waarop de organisatie koerst en die organiserend werkt voor alle besluiten en keuzes om doelen te bereiken… Middels de ‘Beacon Alignment’ methodiek helpen we dienstverlenende organisaties aan een klantrelevante en differentiërende positionering.

Organisatie ontwikkeling

Ruim 70% van de klantbeleving bij van dienstverlenende organisaties wordt gerealiseerd door houding en gedrag van medewerkers. Merktrots werkt zowel intern als bindend middel als met de stakeholders en doelgroepen van organisaties.

Digitale Service

In de wereld van informatie, communicatie en klantrelatie speelt het wereldwijde web een fundamentele rol. The Alignment House huist top online marketeers die niet alleen alle mogelijkheden en kansen kennen, maar deze vooral optimaal kunnen inzetten om organisatie en business doelstellingen te bereiken.

Marketing Communicatie

Zonder markt geen bestaansrecht… Veel dienstverlenende organisaties ontwikkelen hun vakinhoudelijke expertise, echter, zijn zich nauwelijks bewust van onderliggende behoeftes en percepties van hun doelgroepen. The Alignment House voorziet in ‘marketing als een service’, op zowel strategisch, tactisch en operationeel niveau.